NYSTART

Well well well.. inte en ny blogg, men en ny uppstart iallafall! Orkar inte ta tag i designen någorlunda nu ens, skitsvårt med deras designverktyg så det får väl gå runt med dessa teman istället vilket jag egentligen hatar haha.. men men! 
 
Jullovet står med 6 dagar kvar, och jag har verkligen vilat upp mig så mycket det går haha, except min tripp till stockholm med älski! alldeles för mycket pengar fattigare men itne alls för mycket kläder rikare <33
.. Inte direkt att mycket skit väntar i skolan (maybe nationella men det slår inte vårterminen i nian, no way) utan att man mest ska orka med livet och kämpa de sista innan det är sommarlov igen. And speaking of sommarlov, känns som det var nyss jag började ettan och var så nervös inför det?? Shit, 2014 bara sprang förbi på riktigt.. 
Men, det känns bara otroligt bra. 2014 var väldigt lärorikt, jobbigt år men bra på samma gång. Jag hade ett bra sommarjobb, hösten när jag började har jag lärt känna så otroligt många nya fina människor, har kvar så många fina människor i mitt liv som jag är så otroligt tacksam över och den 11e februari har jag tre år tillsammans med jordens bästa pojkvän. 
 
Jag tror jag skippar detta med en årsresumé av 2014, sommaren/våren ägde sen var väl i princip resten bajs haha, nu blickar vi framåt istället och gör 2015 så otroligt jäkla as bra!! 
 
Kommande dagar, hänga med världens bästaste emma, planera parmiddag, imorgon mysa med pojki, hopefully brunch med bebos. 
 
simma lugnt
 
VARDAG | |
Upp